واگذاری حمل نخاله ساختمانی حمل و بارگیری آشغال , لوله‌کشی و جوشکاری و . . .
نوشته شده توسط : مدیر

کمپانی صنعتی بهشهر ( سهامی عام ) و کمپانی سهامی عام مارگارین در لحاظ داراست , سرویس ها مایحتاج خویش مشتمل بر خدمت , تعمیرات و محافظت ماشین‌آ‌لات حمل‌ونقل دربرگیرنده گونه های لیفتراک ( برقی , دیزلی , گازی و بنزینی ) , پالت تراک , کامیون , تراکتور , دامپر , گونه های خودرو سواری , وانت و غیره , تامین نیروی سرویس ها نظافتی , حمل و بارگیری آشغال , حمل نخاله ساختمانی , اسکلت‌سازی به طور اجرای پروژه‌ها , آرماتوربندی و بتن‌ریزی به طور اجرای پروژه‌ها , تخریب ساختمان و بتن به طور اجرای پروژه‌ها , ساخت و نصب مخازن ذخیره روغن , لوله‌کشی و جوشکاری پلی‌اتیلن به طور اجرای تعمیرات موردی , حمل توشه شهری بوسیله خودروی وانت دارنده جواز طرح ترافیک , اجاره‌ای کلنگ بادی , پیکور و دیگر امکانات تخریب در چارچوب قرارداد یک ساله و اجرای جرثقیل در گونه های تناژ۳ الی ۱۰۰ بدن به طور انجام شغل های موردی را از روش مناقصه واگذار نماید . حمل نخاله در غرب تهران

 

رییس سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان :
جعبه های حمل نخاله به طور مکانیزه در شهر نصب می شود
نخاله
رییس سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد : جعبه های حمل نخاله های ساختمانی به طور مکانیزه برای گردآوری نخاله های خرد و فضای سبز در مرحله شهر نصب می شود .

غلامرضا ساکتی در گفتمان با خبر نگار ایمنا اظهارکرد : روزمره ۱۲۰۰ بدن ضایعات ساختمانی در شهر اصفهان گردآوری می شود در این مسیر شهرداری برای محافظت پاکیزگی شهر و نقل و انتقال نخاله های ساختمانی تجهیزات ویژه ای در حیث گرفته است .

او افزود : درسمت محافظت پاکیزگی شهر و ایمنی شهروندان , در گروه سرویس ها شهری برای حمل نخاله های کمتر از حجم یک کامیون مشتمل بر نخاله های خرد , اداره سرویس ها موتوری شهرداری اصفهان قراردادی با یک کمپانی در قالب برگزاری مناقصه انعقاد کرده که بر طبق این قرارداد جعبه های حمل نخاله در مرحله شهر به طور مکانیزه برای شهرداری جهت نخاله های عمرانی , خرد و فضای سبز و نیز برای شهروندان نصب می شود .

رییس سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان ادامه اعطا کرد : به مراد کار گسترده این موسسه , در بخش ها متفاوت شهری اعم از ناحیه ۶ شهرداری اصفهان دفاتری فعال شده تا بعداز اعلام نیاز شهروندان جعبه های حمل نخاله به طور مکانیزه در نقاط درخواستی نصب شود .

او با اشاره به این که جعبه های حمل نخاله از زمان نصب در محل درخواستی تا ۴۸ ساعت زمان برای مالامال سازی داراست و جهت همیاری بیشتر با شهروندان گهگاه تا ۳ روز نیز در محل درخواست شده باقی میماند , اعلام کرد : گنجایش حمل نخاله این جعبه ها در حدود ۳ بدن است و بدون شک اجرای این طرح به نگهداری زیبایی و شست و رفت شهر و همینطور دقت بیشتر به مباحث ایمنی شهروندان امداد می نماید .

ساکتی یادآور شد : این جعبه ها در کنار ساختمان هایی که تعمیرات دارا هستند یا این که در هم اکنون ساخت و ساز می‌باشند , با رعایت مورد ها ایمنی و استانداردهای نظر شده در راهبرد ها نصب می شود .

او بابیان این که شهروندان هنگام ساخت و ساز یا این که انجام تعمیرات ساختمانی ملزم به به کار گیری از جعبه های حمل نخاله می باشند , اظهارکرد : در‌صورتی‌که از این جعبه ها به کار گیری نشود از سمت شهرداری برخوردهای اضطراری صورت میگیرد , چون طبق ضابطه شهروندانی که نخاله های ساختمانی را در محل های غیرمجاز تخلیه نمایند , با پیگرد رسمی و جریمه مواجه میگردند .

رییس سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان یک خبر خوش دیگر نیز برای شهروندان اعطا کرد و آن این‌که به طور پایلوت قرار است مخزن های پسماند کم آب و خیس به طور مکانیزه در نقاط گوناگون شهر برای ذخیره سازی موقت این پسماندها نصب شوند .

او تصریح کرد : در‌این رابطه با یک کمپانی وارد تراز مناقصه شده ایم البته اینک ۲ مخزن به طور پایلوت در ۲ بوستان شهر اصفهان نصب شده‌است .





:: برچسب‌ها: حمل نخاله , نخاله ساختمانی , حمل نخاله ساختمانی غرب تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: