نوشته شده توسط : مدیر

روستاي قادري سراب ذهاب کرمانشاه , سه روز پس از ز‌لزله 

نماینده وزارت بهداشت در بخشها ز‌لزله زده کرمانشاه آخری اقدامات انجام یافته برای تامین بهداشت درین بخش ها را شرح داد .

طیب دیرین در گفت‌وگو با ایسنا , در رابطه برنامه دستگاه‌های مسئول برای در دست گرفتن فاضلاب و آب‌های رها شده در بخش ها زلزله‌زده , توضیح اعطا کرد و اعلام‌کرد : کالج علم ها طبابت کرمانشاه در ستاد چالش استان دراین مورد فعال است و توانسته حیث همگی مسئولان استانی را به اهمیت این مسئله جلب نماید . درین کمیته تمامی مسئولان دیگر مشتمل بر آبفا و . . . به اهمیت قضیه پی برده‌اند و عهد و پیمان همیاری داده‌اند تا همراه حوزه بهداشت به گونه ای کار نمایند که خلل خاصی در این مورد نداشته باشیم .

او ادامه اعطا کرد : ما نگرانی‌های خویش را از روش معاونت بهداشت و مدیر کالج علم ها طبی کرمانشاه به آن ها منتقل کرده‌ایم . مسئولان ارشد استان هم حمایت کرده‌اند . امید است با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته آبهای سطحی و نخاله‌های ساختمانی جمع‌آوری و اقدامات پیشگیرانه برای فصل گرما صورت بپذیرد . دانش گاه علم ها طبی کرمانشاه برنامه‌ریزی نموده است که بیشتراز ۳۰۰ هزار مترمربع از آبهای سطحی و فاضلاب این بخش ها را با یاری یکی دانشگاه‌های علم ها طبی تهران سم پاشی نماید که‌این عمل فعلا آغاز شده‌است .

دیرین در رابطه موقعیت تندرست آب آشامیدنی ناحیه هم توضیح بخشید و بیان کرد : سالم آبهایی که موظف هستیم کلرسنجی آنها‌را انجام دهیم و همینطور آب‌ قابل توزیع در سیستم شبکه‌ که می‌توان آن را تست کرد , تایید میگردد . حمل نخاله ساختمانی شمال تهران

او تاکید کرد : آزمایش‌ آب‌های رها شده و فاضلاب بخشها به طور تروتمیز با استعمال از نیروهای بهداشت محیط و حوزه بهداشت به همراه اکیپ‌های دیگر انجام میشود . این نیروها همت می نمایند دستکم تجمع آب در بخش ها وجود داشته باشد . اکنون هم مشکلی از دید فاضلاب و آب‌آشامیدنی نداریم ; زیرا این آب به طور تر و تمیز کلرسنجی می‌گردد و دانش گاه هر روز دراین باره گزارش می گیرد و برخورد تغییر‌و تحول میزان کلر را به آبفا اطلاع میدهد .

نماینده وزارت بهداشت در بخش ها زلزله‌زده کرمانشاه در پی تصریح کرد : تعداد سرویس‌های بهداشتی و خزینه هم اینک دست کم نیاز را برآورده میکند , البته گشوده نیز می‌توان هم زمان با آغاز اسکان دایم و ثبت اسکان موقت , تعداد آنها‌را ارتقا اعطا کرد . عمل اسکان موقت هم مبتنی بر برنامه سازمان‌هایی که مسئول این فعالیت می باشند در حالا پیش رفتن است . ما هم در حوزه تندرست اسکان اشخاصی که نیاز بیشتری دارا هستند , مثل ما‌درها حامله و بیماران را در حق تقدم قرار داده‌ایم .

کهن , در رابطه برنامه برای پیشگیری از مارگزیدگی و عقرب‌ گزیدگی درین بخش ها هم بیان کرد : در بخشها گرمسیر در وضعیت معمولی هم احتمال گزش موجود هست ; به همین بهانه قرار است درین حوزه آموزش‌هایی با یاری کارمندان بهداشت و مراقبان تندرست ارائه شود . افزون بر آن می بایست پادزهرهایی مهیا شود که استان کرمانشاه از این لحاظ مشکلی ندارد . درباره ی دپوی نخاله هم با سازمان‌های مسئول جلساتی برگزار شده تا محل تجمع جوندگان و حشره‌ها از فی مابین رود . این سه برنامه هم به موازات نیز پیش میرود .

نماینده وزارت بهداشت در مناظق زلزله‌زده همینطور بیشتر کرد : سرویس ها خانه‌های بهداشتی که پس از زمین لرزه زخم ندیده بودند , از به عبارتی روزهای نخستین بعداز ز‌لزله آغاز شده‌است . بعضی از این مرکز ها جراحت جزئی چشم بودند و قابل تعمیر می‌باشند . تعمیر آن ها در بیشتر شهرها به پایان رسیده و صرفا یک سری شهر مانده است . از حیث فنی هم تایید شده که‌این مرکزها قابل تعمیر میباشند . ۴۷ منزل و ۹ راءس بهداشت تخریب شده بودند که اکنون پیمانکار آن ها معلوم و زمین‌ها تحویل داده شده‌است . سرویس ها این مرکز ها هم باطن کانکس‌های جایگزین ارائه می شود .



:: برچسب‌ها: حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله ساختمانی شمال تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

تهران - ایرنا - اداره ملی استاندارد جمهوری اسلامی ایران در شروع آغاز فصل گرما ذکر کرد : کولر آبی‌رنگ مشمول استاندارد تحمیلی می شود و عرضه این جنس فارغ از آرم استاندارد ممنوع است . 

سفارش های اداره استاندارد برای به کار گیری از کولرهای آبی
به نقل از ایرنا , اداره ملی استاندارد کشور ایران روز جاری به مصرف کنندگان پیشنهاد کرد هنگام تهیه و تنظیم و نصب کولرهای آبی‌رنگ به ضرورت استعمال از کلید کار کننده با جریان نشت ( کلید حفظ کننده جان ) و کلید انقطاع 2قطب دستگاه دقت نمایند . تعمیرکار کولر آبی
همینطور بایستی برای هر مدل تعمیر اضطراری کولرهای مورد استعمال , از سرویس ها مرکزهای مجاز فایده گرفت .
ایرنا تا قبل از این بعضی پیشنهاد های اداره استاندارد جمهوری اسلامی ایران در رابطه کولر آبی رنگ برای نگهداری ایمنی شهروندان را گوشزد کرده بود که بر مبنای آن :
• نصب و فعال سازی کولر می بایست بوسیله خدمت فعالیت مجاز صورت گیرد و دفترچه راهنمای کولر مطالعه شود .
• هنگام خدمت کولر بایستی دستگاه خاموش باشد .
• مسیر انشعاب برق و سیم کشی را در اختیار گرفتن فرمایید تا از درستی آن مطمئن گردید .
• نصب فیوز مطلوب رمز رویکرد سیم فاز برق ضروری و لازم است .
• سیم نول به باطن کولر منتقل میشود و سیم فاز می بایست مطابق نقشه سیم کشی برق کولر که بایستی روی کولر نصب شده باشد به درون کلید رفته و به یاری کابل چهار حرفه به ترمینال کولر وصل شود . این فرمان سبب ساز می شود که زمانی که کلید کولر خاموش است برق باطن باکس تقسیم وجود نداشته باشد .
• سیم ارث منزل را به ترمینال سیم ارث کولر وصل نمایید .
• در صورت ردوبدل پوشال ها توجه شود تارهایی از پوشال از مشبک بیرون نشده باشد چون وجود آب روی بخش های متحرک ( مبلغی و تسمه ) سبب ساز سوختن الکتروموتور می شود .
• اگرچه وقت یک توشه پمپ کولر را در اختیار گرفتن نمائید زیرا در صورت عده شدن خرده پوشال اطراف محور یا این که درون محیط پمپ احتمال سوختن موتور موجود هست .
• از ریختن آب به وسیله شیلنگ یا این که پارچ روی پوشال ها دوری کنید زیرا خطر برق گرفتگی یا این که سوختن الکتروموتور موجود هست .
• از نصب کولر در محل هایی که قابلیت دسترسی برای بده بستان یا این که تعمیر و محافظت قطعات و متعلقات نیست دوری کنید . دستگاه می بایست در محلی باشد که قابلیت و امکان خدمت سالیانه یا این که ماهانه وجود داشته باشد .
• کولر بایستی در خارج از خانه نظیر پشت بام و بالکن نصب شود ; چون کولرهای آبی رنگ صد درصد با هوای خارج عمل می نمایند و برای هوادهی بیشتر می بایست در سه وجه کولر فضای گشوده وجود داشته باشد .
• از سعی درست سیستم آبرسانی کولر اطمینان حاصل فرمائید ; چون احتمال دارد در اثر افتادن ذرات پوشال در آب منافذ آب پخش کن بسته شده باشد .
• هنگام فعال‌ساز‌ی نخستین کولر پیشنهاد می شود در صدر پمپ کولر به بازه 10 دقیقه روشن بماند تا مرحله پوشال ها تر شوند .
• در‌حالتی که که آب دارنده املاح فراوان است , سفارش میشود هر 2 هفته یک توشه تشتک کولر پاک و از آب جدید مالامال شود .

ترموستات كولر آبي جهت كنترل عملكرد كولر آبي به خواسته تهیه و تنظیم دماي مطلوب محيط , طراحي و توليد شده , كه علاوه بر صرفه جويي در مصرف آب و برق , متانت ساکنین ساختمان را درپی دارااست . این ترموستات دارنده کلید در دست گرفتن دمای محیط , کلید بدور تند و نماید , کلید پمپ و کلید خاموش روشن است و براحتی بر روی کولرهای آبی رنگ در درون ساختمان نصب می شود . محل نصب ترموستات نباید در مسير مستقيم باد كولر باشد که‌این مسئله در عملكرد صحيح ترموستات مؤثر است . اعم از مزاياي سيستم در اختیار گرفتن کولر آبی رنگ می شود به مورد ها ذیل اشاره کرد :

1 - صرفه جويي 20 درصدی مصرف آب و برق
2 - طراحي زيبا با عملكرد آسوده
3 - نصب آسوده فارغ از تغيير در سيم كشي كليد كولر و قابل نصب بجاي تمام كليدهاي فعلي
4 - قابليت كنترل هوشمند دما , بطوريكه با گرم يا خنك شدن هوا , كولر بصورت اتوماتيك بر طبق نياز مصرف كننده , موتور , پمپ كولر و يا هر دو را خاموش يا روشن مي كند .
5 - 18 ماه ضمانت
6 - داراي لامپ اتوماتيك ( سيگنال LED )
7 - 16 آمپر جريان قابل تحمل



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر آبی , کولر آبی , نصب و تعمیر کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر


شهردهگلان در حصار نخاله ها رخ نمایی می نماید . حمل نخاله شمال تهران
شهردهگلان در حصار نخاله ها فیس نمایی می کند/ ازعلل آزاد سازی نخاله درحاشیه شهر فقدان یا این که بدور بودن مکان نخاله است
شرایط نابسامان نخاله های ساختمانی رهای در کناره شهر دهگلان علاوه بر مخدوش کردن چشم انداز زیبای شهر بستر ساز مشکلات ومعضلاتی دیگر برای شهروندان شده‌است .

 به نقل از خبر نگار دهگلان شیفته , یک کدام از مشکلاتی که شهردهگلان با آن دست به یقه است بحران نخاله های ساختمانی است که امروزه با بسط ساخت و سازهای عمرانی و ساختمانی , همینطور تخریب و بازسازی ساختمان ها , میزان پسماندهای ساختمانی و عمرانی به نحو چشمگیری در درحال حاضر ارتقا است .

 این شهرستان با وجود تعدد مشکلات در کلیه قضیه ها با محرومیت دست و پنجه قابل انعطاف می نماید و حدود چندینن ساله با بحران آزاد سازی نخاله های ساختمانی روبرو هست که متاسفانه تا به امروز هیچگونه اقدامی از سمت دستگاههای ذیربط برای حل این خلل صورت نگرفته است .

با ترقی روزافزون و پرورش جمعیت و گسترش دولت ها بشری نیاز جامعه ها به ساخت و ساز و توسعه و گسترش اماکن ارتقا می‌یابد که‌این فرمان سبب ساخت روز افزون نخاله ساختمانی شهری خواهد شد و با عدم بررسی و طرح ریزی و سوق‌دهی مناسب دستگاههای ذی ربط در این سمت مشکلات تخلیه غیرقانونی نخاله ساختمانی در کناره شهر دهگلان و جاده ها خود نمایی می نماید .

 در جاده منتهی به قبرستان تازه شهر دهگلان آزاد سازی نخاله های ساختمانی به طور غیررسمی در کناره شهر جمع شده و منجر آلودگی محیط زیست و بدمنظر شدن رخ شهر شده‌است .

یک کدام از عللی که سبب شده نخاله های ساختمانی در لبه جاده رها شود به دور بودن محل تخلیه هست که می بایست با این اصل اعتنا کرد که مهم‌ترین پارامتر در گزینش محل نخاله ها نزدیک بودن به راس شهر است تا مورد قبول مردمان قرا بگیرد گزینش محل دفن نخاله بدور از شهر سبب ساز ارتقا تخلفات و تخلیه غیررسمی در لبه شهر می شود .

 طبق ضابطه مدیر پسماند شهری اشخاصی که در مکان های ممنوعه نخاله تخلیه می نمایند مجرمند البته ضابطه مانع رئیس شهری در مواقعی آن طور که بایستی بدون شوخی گرفته نمی‌شود .

 محیط زیست وابسته به فرد خاصی نیست و برای نگهداری آن همگی اشخاص جامعه مسئولیت دارا هستند و بایستی همیاری حتمی را در این راه داشته باشند .

 شهروند دهگلانی نخاله های ساختمانی مسیر قبرستان جndn به مقام نخاله منتقل شود

 یکی شهروندان دهگلانی ضمن ابراز نگرانی از وجود نخاله های خیابان ساحلی در مسیر قبرستان نو اعلام‌کرد : وجود این نخاله ها رخ شهر را دوچندان زشت نشان می‌دهد نیاز است این نخاله ها جهت دهی شده و از این مسیر به رده نخاله منتقل شود .

او از شهرداری , شورای شهر ودستگاههای ذیربط خواست تا نسبت به‌این چالش راه حل ای بیندیشند .

مدیریت شورای اسلامی شهر دهگلان مقام نخاله های ساختمانی معلوم و زمین متبوع تملک شده‌است

چیمین حسامی مدیریت شورای اسلامی شهر دهگلان در مصاحبه با خبر نگار ما اظهار داشت بابیان این‌که نخاله های ساختمانی در قسمت های گوناگون عمرانی , ساختمان سازی و گودبرداری ها , مشتمل بر خشت , بتن , سنگ های ساختمانی , قطعات گچی , چوب , پلاستیک و فلزات است , گفت : گهگاه شاهد تخلفات و تخلیه غیررسمی نخاله های ساختمانی در لبه جاده و یا این که در مکان های غیرمناسب که بوسیله رانندگان کامیون حمل کننده نخاله ساختمانی بیشتر در ساعتها شب صورت می‌گیرد .

 حسامی افزود : برای خودداری حل این چالش , مقام نخاله های ساختمانی در روستای تروال رقم خورده و زمین متبوع آ ن هم تملک شده‌است .

 او بر نقش کارآمد شهروندان در پرهیز از تخلیه غیرقانونی نخاله ساختمانی اشاره نمود و اظهار‌کرد : طبق ضابطه رئیس پسماند شهری کسانی که در مکان های ممنوعه نخاله تخلیه می نمایند مجرمند .

 حسامی خاطرنشان کرد : بخش اعظمی از شهروندان نسبت به نخاله ساختمانی و خطرها آن بی تفاوتند و به راحتی در محیط زیست رها می نمایند که بایستی در این جهت تمدن سازی در ضرورت دستور قرار گیرد .

مدیر شورای شهر دهگلان افزود : برای حل این چالش دو دستگاه خودرو بوسیله شهرداری جهت تخلیه نخاله ها به بیرون از شهر در لحاظ گرفته شده و شهرونداني كه نخاله ساختماني دارا‌هستند مي توانند با تماس با مسئول توده آوري نخاله هاي ساختماني در بخش ها متفاوت شهر درخواست خویش را جهت توده آوري نخاله هاي خویش اعلام نمايند , بعد از تماس شهروندان اتومبیل حمل نخاله درمحل ذی‌ربط حاضر شده و مبادرت به گردآوری نخاله‌های ساختمانی میکند .

حسامی در پی اعلام کرد : نخاله های مسیر گورستان نو در کناره خیابان ساحلی در طول احداث خیابان ساحالی به آنجا منتقل شده و برای تحت سازی پروژه خیابان ساحلی مورد استعمال قرار خواهد گرفت .

 



:: برچسب‌ها: حمل نخاله,حمل نخاله ساختمانی,حمل نخاله ساختمانی شمال تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

کمپانی منزه انرژی بنا با توکل بر تخصص و توانمندی و همینطور با دارا بودن نمایندگی قانونی, نسبت به انتقال تکنولوژی و نصب و راه‌اندازی امکانات نوین بازیافت نخاله های ساختمانی به مرز و بوم عزیزمان جمهوری اسلامی ایران مبادرت کرده است . حمل نخاله ساختمانی غرب تهران

 ضایعات ساختمانی یا این که نخاله‌های ساختمانی , عبارت است از موادی که به صورت تحمیلی و تصادفی در عملیات ساخت‌ و ساز ایجاد می‌گردد . این ضایعات دربرگیرنده مصالح ساختمانی از قبیل عایق , میخ , سیم برق , میلگرد و همینطور ضایعات حاصل از روند آماده‌سازی مقدماتی محل پروژه همچون مصالح لایروبی , کنده درختان و قلوه سنگ‌ها می گردد . نخاله‌های ساختمانی , احتمالا دارنده سرب , آزبست و یا این که بقیه مواد خطرناک باشند بخش اعظمی از پسماندهای ساختمانی , تشکیل شده‌اند از مصالحی زیرا خشت , بتن و چوب که سازه به دلایلی در طی عملیات ساخت‌وساز فارغ از به کارگیری مانده‌اند .

بازیافت نخاله‌های ساختمانی از طریق های به کار گیری دوباره از ضایعات ساختمانی است . این طرح روشی مبتکرانه جهت بازیافت نخاله‌های ساختمانی ناشی از تخریب ساختمان های سابق میباشد که اثرها مثبت زیست محیطی فراوانی داراست . یکی مشکل‌ها شهرهای در حال پیش رفت , فقدان زمین برای دپوی نخاله‌های ساختمانی می‌باشد , با اجرای این طرح علاوه بر نگهداری زمین‌ها و محیط زیست بها اقتصادی فراوانی با ایجاد مصالح ساختمانی تماما مرغوب حاصل خواهد شد . به کار گیری دوباره از منابع ارگانیک که اثرها ملی و زیست محیطی داراست و قیمت افزوده تولید شده از مزایای بخش اعظم اجرای این طرح است .

 سنگ شکن ها و سرندهای متحرک و قابل حمل هارتل کراشر , کار خردایش و دانه بندی را با شایسته ترین کیفیت , بالاترین منفعت وری و با کمترین هزینه انجام می دهند . این اتومبیل آلات قابلیت و امکان خردایش و دانه بندی کلیه سنگ های ارگانیک را داشته و همینطور قابل به کار گیری تحت عنوان اتومبیل آلات بازیافت نخاله های ساختمان , تیرهای سیمانی برق و یا این که تراورس های خط آهن با قابلیت و امکان جدا سازی فلز آرماتور را دارااست .

رئیس مصالح قابل بازیافت دورریز ساختمانی از مهمترین راهکارهای اقتصادی درکشورهاست

مواد مهم دورریزهای ساختمانی که امروزه بازیافت میشوند مشتمل بر بتن , چوب , فلزات , خاک , گچ و خشت است . مصالح بازیافتی را می توان در قسمت های متفاوت ساختمان های عمرانی مثل پباده سازی بوستان ها , تسطیح شیب ها , محوطه سازی , رویه سازی و تنظیم بتن و هم تحت عنوان مصالح پرکننده زهکشی و زیرسازی راه و روش ها به کار پیروزی .

تکنیک ها و تجهیزات متعدد در امر جداسازی :

جهت جداسازی ضایعات ونخاله های ساختمانی روش های مختلفی سفارش می گرددکه به شرح پایین میباشد :

1 ) جداسازی دستی

2 ) آسیاب ( خرد کن )

۳ ) جداکننده مغناطیسی : برای آهن آلات

۴ ) جداسازی بادی : برای جداکردن ذرات سبک

۵ ) جداسازی گردوخاک : هودها , فیلترها , سیکلون ها

۶ ) جداسازی پرتابی : باتوجه به وزن و میزان تکان ذرات

۷ ( جداسازی با سیال : ازطریق شستشو با آب و یا این که ته نشینی و غوطه ور سازی در سیال

۸ ( سرند ( فیلتر ) : جهت جداسازی مواد خرد شده با میزان های دلخواه همانند سرند لرزان و استوانه ای گردان

۹ ( جداسازی الکترونیکی : به کار گیری از این دانش برای تشخیص مقدار ذرات , تشخیص فلزات آهنی و غیر آهنی وتعیین رنگ اجسام

۱۰ ( حرارت دوباره : به خواسته جداسازی ملات همراه با نخاله های غیر بتنی ( خشت ) و همینطور قابل بازیافت کردن خشت های کهنه ( چند سال عمر (

استفاده مجدد بازیافت بتن

بخش اعظم حجم دورریزهای ساختمانی را بتن تشکیل می‌دهد , راجع به قابلیت و امکان استعمال از بتن بازیافت می توان :

گونه های موزائیک

بتن معمولی غیر دارای سلاح

قطعات بتن در نما

خشت سیمانی

روسازی بتن راه و روش

استفاده دوباره و بازیافت خشت

تمام آجرهای رسی که با ملات آهک یا این که آهک و سیمان پوشیده گردیده اند می‌توانند استعمال دوباره شوند .

از بدور ریزهایی به اسم خشت جوش که عمدتاً در زمان ایجاد تولید می‌شوند می توان در شیب بندی بام به کارگیری کرد و همینطور با آسیاب کردن آن می شود به تیتر پوزولان در بتن و ملات منفعت موفقیت . با افزودن خاک اره , فوم پلی استایرن و باطله زغال سنگ به خاک رس خشت پزی می توان خشت سبک ساخت کرد .

کاربرد دورریزها به عنوان سنگدانه

سنگدانه های بازیافتی میتوانند تحت عنوان مبنا و زیراساس در راه و روش سازی مورد استعمال قرار گیرند . همینطور در ساخت اعضای بتن دارای سلاح غیرسازه ای همانند تهیه شیب کف , پیاده رو ها و ساخت پی در ساختمان های کوچک به کار گیری میگردند .

 این شرکت آماده ارائه خدمات فوق با تکنولوژی نوین هست .

درخواست های خویش را ارسال فرمایید تا متخصصان این موسسه بعداز بررسی های می دانی نسبت به نصب و فعال‌سازی امکانات امروزی بازیافت نخاله های ساختمانی مبادرت به کار آورند .

 



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , نخاله ساختمانی , حمل نخاله ساختمانی غرب تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

آیا حذف صدای ناشی از نوسان الکترو فن ها و داکت اسپلیت ها میسر است ؟ 

امروزه داکت اسپلیت ها تحت عنوان یکی‌از شایع ترین سیستم های تهویه آپارتمانی به شمار میایند که به دلیل فایده ها و مزایای متعدد , آنان را در بخش اعظمی از پروژه های ساختمانی مورد به کار گیری قرار می دهند . اعم از مزایای استعمال از گونه های داکت اسپلیتها در پروژه ها , منقطع نمودن مخارج مصرف انرژی از شارژ همگانی ساختمان است که سبب ساز به مدیر بدون واسطه مصرف کننده و إشراف آن بر میزان استعمال و روش ی استعمال در طول مشخص و معلوم می‌باشدکه ازنتایج آن قادر است با صرفه سازی مصرف انرژی باشد . امّا با وجود این فائده و دیگر خاصیت ها به کار گیری از سیستم های تهویه آپارتمانی , متأسفانه یک بحران و عیبی که در اینگونه سیستم ها در کشور ایران موجود است صدای مزاحم ناشی از الکتروموتور حرفه داکت ها است که به دلیل تعبیۀ آن درسقف کاذب سوئیت ها یا این که نظیر آن و یا این که جایی در حدود اتاقها مثل بالکن که در اکثری از مورد ها سبب ساز سلب آسایش وآرامش وحتی آزار دهنده است و ظاهراً گریزی از آن نیست . اگرچه اقداماتی برای رفع این ایراد شده‌است البته هنوز بطور بدون نقص رفع نشده به دلیل آن که عمدتاً کارفرمایان به علل گوناگون از قبیل عدم تصمیم گیری اول , فقدان جا , اختلاف ذوق و سلیقه , عدم شناخت با جزئیات فنی داکت اسپلیت ها , محلِ تعبیه و کارگزاری داکت اسپلیت ها را در درون سوئیت پیش گویی می نمایند که نتیجۀ آن مشکلاتی است که بعدها مصرف کننده با آن مواجه می شود . این سیستم ها در ایالات متحده و اروپا هم همگانی است امّا محل کارگذاری آن در مکانی بیرون از محل سوئیت است و قاعدتاً مشکلات جان دار در جمهوری اسلامی ایران را به همراه ندارد . به یاری رشته آوری نوین دیجیتال را حل سادگی برای رفع این ایراد موجود است که سبب ساز ارتقاء بازده وسطح کیفی و همینطور افزایش درمدیریت مصرف انرژی و ارتقاء قدمت الکترو موتورفن می‌گردد . کمپانی هایی تولیدکننده و وارد کنندۀ داکت اسپلیت ها و مصرف کنندگان با شخصیت این سیستم ها میتوانند برای کامل شدن مزایای سیستم های داکتی و کم شدن معایب آن ها از این را حل استعمال کنند تا از صدای مزاحم و آزار دهنده حرفه که به خصوص در به دور ذیل و در زمستان که مصرف کنندگان بیشتر با آن روبرو هستند رهایی یابند و با آسایش و وقار برنده به گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع محیط معاش خویش شوند جایی را که نامش آرامبخش است و بایست سبب ساز ساکن شدن و متانت گردد . نصاب داکت اسپلیت
اما افتخاری دیگر در عرصه تولید داخلی :

دیجیکنترل :
سیستمی اختصاصی است که برای داکت اسپلیت ها و موتور های خازن دایم تهویه که در باصرفه سازی مصرف انرژی مؤثر می‌باشد . راه‌حل پیشنهادی برای حذف صدای مزاحم از داکت اسپلیت های Rheem – Goodman – Daikin – Lennox – Gree – Toshiba – LG – Mcquay و اشکال دیگر از اسپلیت های کانلی , سیستم اختصاصی دیجیکنترل است . . دیجیکنترل یک سیستم ابتکاری میکرو کنترلی هست که توانسته است در مبحث در دست گرفتن بدور موتور رشته دیمر را از این مقوله در اختیار گرفتن موتور کنار گذارد وبا هزینه ای به مراتب تحت خیس از اینورتر موتورفن های تک فاز راکنترل کند به دلیل آن که دیمر نیز سبب تولید نویز و همچنین منجر کاهش قدمت الکترو موتور ها است بعلاوه تلفات حرارتی زیاد دارااست و منجر ارتقا برق مصرفی وکاهش عمرموتورفن است که در دیجیکنترل همگی این مشکلات حل شده‌است .
این سیستم به خواسته در اختیار گرفتن الکتروموتورهای دیسکی ( فیشباخ ) پباده سازی و ابتکار عمل شده‌است و برای اشکال الکتروموتورهایی که سرعتشان با تغییر و تحول ولتاژ سوای تغییر‌و تحول فرکانس در اختیار گرفتن میگردد ( مثل فیشباخ , رزنبرگ , یونیورسال ) , بویژه در کاربردهایی که گشتاور با کاهش سرعت کاهش می یابد , نظیر هواکش‌ها و دستگاه - های تهویه مطلوب است .
یکسری تولیدکننده این گونه الکتروموتورها و فن‌ها ( در قبلی و هم اکنون ) عبارتند از :
تست , دمنده , رزنبرگ , فیشباخ , گردباد ساز کرمان و نیروتهویه .
این الکتروموتورها در اکثری از دستگاههای تهویه حرارتی و برودتی تبخیری و کمپرسوری , مثل یونیت هیتر , کولر آبی‌رنگ , هواکش , ایرواشر و زنت و دیگر سیستمهای تهویه همچون سیستمهای گودمن ( Goodman ) و ریم ( Rheem ) و میتسوبیشی بکار می روند . این سیستم میکروکنترلری , ولتاژ سینوسی برق شهر را سوای هیچگونه اعوجاج و نویز کاهش می‌دهد و به موتور تحویل می دهد .
حل نقص‌ نویز , صدای مزاحم و لرزش موتور ( ناشی از به کارگیری از دیمر ) , تلفات حرارتی مضاعف کم و راندمان بیشتراز 95 % , ارتقاء قدمت موتور , به کار گیری از تکنولوژی میکروکنترلر , سازش با ترموستات دیجیتال و مکانیکی , و قابلیت در اختیار گرفتن از روش به دور از مزایای این سیستم می‌باشند .
پاورباکس دیجیکنترل مشتمل بر یک موفقیت میکروکنترلری با شش پورت محل ورود و خروجی مشتمل بر سه محل ورود موقعیت تعیین به دور , فاز , نول و خروجی برای اتصال به موتور هست ( که ولی در یک جور دیگر از این دستگاه با هشت شرایط تعیین به دور تعداد پورتها به 11 می‌رسد ) .
این جعبه در کنار موتور یا این که در مسیر سیم کشی نصب شده و بخش در دست گرفتن آن بر روی دیوار و دراختیار استفاده کننده نصب می‌گردد .
استفاده کننده می تواند توسط دستگاه در دست گرفتن سرعت موتور ( هوادهی ) را در حالات : 1 ( کم ) , 2 ( میانگین ) و 3 ( فراوان ) دهد .
این دستگاه کنترل میتواند یکی از موارد زیر باشد :

کلید گردان سه حالته ( کلید سه بدور )
ترموستات مکانیکی سه بدور ( سقفی )
ترموستات دیجیتال سه به دور خود کار با نمایشگرLCD با قابلیت و امکان ریموت در اختیار گرفتن پاورباکس دیجیکنترل در کنار موتور یا این که در مسیر سیم کشی نصب می‌گردد .
از مزایای به کار گیری از دستگاه دیجیکنترل میتوان به نکات زیر اشاره کرد :

کاهش بدور الکتروموتور
سوای نویز و اعوجاج
تبدیل رشته تک بدور به سه به دور
سازگار با ترموستات و کلید سه به دور
راندمان بالا و تلفات حرارتی بسیارکم
کاهش مصرف انرژی
ارزانتر از اینورتر
ارتقا قدمت موثر موتور
کاهش آلودگی صوتی و کاهش صدای حرفه در دورهای ذیل
مدلهای متفاوت دستگاه دیجیکنترل :
از 2 آمپر تا 15 آمپر با قابلیت تهیه و گزینش سرعت موتور و در بعض مدلها بهمراه رله جدا از هم برای دستور به پمپ یا این که شیربرقی ساخت شده‌اند . ساخت مبنی بر توصیه یگانه هم پذیرفته میشود .
الکتروموتور داکت اسپلیت ها را با دیمر در دست گرفتن نکنید .
سیستم کاهش بدور دیجیکنترل برای الکتروموتورهای دیسکی , اکسترنال روتور و یونیورسال خصوصاً در کاربردهای رشته , هواکش , کولر و کلاً دستگاههای تهویه سفارش می شود .



:: برچسب‌ها: داکت اسپلیت , ویژگی های داکت اسپلیت , مزایای داکت اسپلیت , نصاب داکت اسپلیت ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر


با درخواست سازمان مدیریت پسماند از معاونت شهرسازی و معماری ; صورت می‌گیرد

شهریارنیوز : به جهت اجرای شیوه طومار هدایت پسماندهای ساختمانی و عمرانی با تصمیم معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز مالکین و مهندسین ملزم به ذخیره سازی , گردآوری , حمل و نقل نخاله های ساختمانی بوسیله پیمانکار مالک صلاحیت شدند . حمل نخاله ساختمانی

به نقل از شهریار , به‌دنبال درخواست قانونی اداره مدیر پسماندهای شهرداری تبریز از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز این معاونت با گنجاندن بندی جداازهم در پروانه ساختمانی مالکان و مهندسان ساختمان را ملزم به ذخیره سازی , گردآوری و حمل نخاله های ساختمانی به وسیله پیمانکار صاحب و مالک صلاحیت نمود .

قبلا مدیرعامل اداره رئیس طی مراسلاتی در مورد موقعیت آزاد سازی نخاله های ساختمانی و ضرورت ساخت سازوکار برای سازندگان ساختمان خواهان تولید تمهیداتی در این سمت شده بود .

در طومار مدیرعامل اداره رئیس پسماد شهرداری تبریز آمده بود , با عنایت به انجام فاز نخستین اجرای شیوه طومار هدایت پسماندهای ساختمانی و عمرانی و نام نویسی از پیمانکاران دارای شرایط خواهشمند است امر فرمائید به مراد اجرای فاز عملیاتی و دستیابی به فیض آخری ترتیبی اتخاذ نمایید تا در سیستم صادر شدن پروانه ساختمانی پیشین از صادر شدن پروانه گزینش شرایط روش مدیر پسماندهای عمرانی و ساختمانی به تایید اداره رسیده و آن‌گاه به صادر شدن پروانه مبادرت گردد .

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز هم راجع به عملیاتی نمودن شیوه طومار اجرایی سوق‌دهی پسماندهای ساختمانی و عمرانی اعلام نموده است : از این پس با تمهیدات اتخاذ شده , بند مجازیی بر طبق الزام مالکین و مهندسین در ذخیره سازی , گردآوری , حمل و نقل نخاله های ساختمانی بوسیله پیمانکار صاحب و مالک صلاحیت در توضیحات پشت پروانه ساختمانی بیشتر شوید .

در طومار معاونت شهرسازی تبریز همینطور آمده است : جهت ساخت دسترسی به مجوزهای پروانه ساختمانی ( ثبت درخواست شده در سیستم ) به اداره فناوری داده ها و ارتباطات شهرداری اعلام شده‌است .

همینطور درخصوص اجرایی نمودن خوبتر مفاد شیوه طومار مذکور درپی جلسات برگزار شده پیشین مقرر شده است اداره مدیر پسماند شهرداری تبریز نسبت به آگهی ها و فراگیری های موردنیاز به شهروندان از شیوه های متفاوت اعم از نصب بنر در مرحله شهر , تنظیم و توزیع بروشور و تراکت و غیره در بخش ها شهرداری مبادرت کند .

توقف کامیون های حمل نخاله و ضایعات در رباط کریم
در حین یک ماهه پیشین ٨ دستگاه کامیون حمل کننده نخاله و ضایعات به وسیله پایانه مشترک راهداری و پلیس رویه در آزاد منش تهران - ساوه متوقف شده‌است .
به نقل از ارتباط ها همگانی سازمان کل روش و شهرسازی استان تهران , مهندس معتمدی مدیر سازمان خط مش و شهرسازی رباط مهربان با اعلام این خبر خاطرنشان کرد : بعداز فعال سازی پایانه مشترک راهداری و پلیس روش تا به امروز ٨ دستگاه کامیون حمل کننده نخاله و ضایعات متوقف شده و در پارکینگ اعمال ضابطه گردیده اند , به نحوی که در حین همین زمان کوتاه و بعد از فعال سازی این پایانه , مورد ها حمل نخاله و ضایعات کاهش چشمگیری داشته است .
مدیریت خط مش و شهرسازی رباط کریم و مهربان اظهار‌کرد : از مشکلات با اهمیت راهداران در حوزه شهرستان های رباط کریم و مهربان , شهریار و قدس ریختن ضایعات و نخاله در اطراف جاده و چه بسا گهگاه در اواسط جاده است که گشت های شبانه روزی راهداری دراین باره به طور دائمی در حالا رصد مورد ها ذی‌ربط می‌باشند تا شهروندان در مسیرهای ارتباطی شهرستان های مذکور مشکلی به نظر ایمنی و رفت وآمد نداشته باشند .
خودروهای حمل نخاله ساختمانی در مسیر رودخانه کن چشم به راه تخلیه هستند/نخاله‌های ساختمانی تهدید زیست محیطی است

نخاله ساختمانی
رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ذکر کرد : خروارها بدن نخاله ساختمانی که در مسیر رودخانه کن ریخته میگردد تهدیدی بزرگ زیست محیطی برای اطراف شهر تهران و شهرهای همسایه مثل چهار دانگه است .
اخبار مرتبط
احداث کارخانه‌های بازیافت نخاله‌های ساختمانی
شانس شاکری : هیچ بحثی برای مبلغی شدن بزرگ راه های تهران نداشتیم
کوتاهی شهرداری در رابطه مجتمع تجارت جهانی فردوسی
به نقل از ایسکانیوز شانس شاکری در دویست و چهل و نهمی گردهمایی شورا با اشاره به مبادرت شهرداری در اتوبان آزادگان بر طبق ساخت شبکه های آب خاطرنشان کرد : این یک مبادرت بزرگ عمرانی است که یکی‌از اتوبان های محوری شهر تهران را از غرقابی شدن و خطر سیلاب حفظ می نماید .

وی آن‌گاه یا این که لحن شکایت آمیزی به تخلیه نخاله های ساختمانی در کناره رودخانه کن اشاره نمود و با هشدار به استانداری اظهار‌کرد : خروارها بدن تخلیه نخاله های ساختمانی در مسیر رودخانه کن انجام می گردد که علاوه بر اطراف شهر تهران برای شهرهای همسایه همچون چهار دانگه مضاعف خطر ناک است .

وی ادامه اعطا کرد : سطر سطر خودروهای حمل نخاله ساختمانی در مسیر رودخانه و به خصوص در حوالی معادن شن به توقع تخلیه این نخاله‌ها می‌باشند و از آن بدتر این است که ارگانهای مسئول نظیر اطراف بان و شهربان و دیگر دستگاه‌ها هیچ نقشی ایفا نمی‌کنند . این تمامی اداره چه می نمایند و چرا به وظیفه خویش کار نمی کنند؟

مبتنی بر گزارش ارتباط ها همگانی شورای اسلامی شهر تهران , رییس کمیته عمران اظهار‌کرد : به استانداری و فرمانداری هشدار می دهم که درصورتی که با این مورد برخورد دور از شوخی نشود در آتی در زیر دست رودخانه با مشکلات زیست محیطی و فاجعه مواجه خوا هیم شد .



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

کمپانی صنعتی بهشهر ( سهامی عام ) و کمپانی سهامی عام مارگارین در لحاظ داراست , سرویس ها مایحتاج خویش مشتمل بر خدمت , تعمیرات و محافظت ماشین‌آ‌لات حمل‌ونقل دربرگیرنده گونه های لیفتراک ( برقی , دیزلی , گازی و بنزینی ) , پالت تراک , کامیون , تراکتور , دامپر , گونه های خودرو سواری , وانت و غیره , تامین نیروی سرویس ها نظافتی , حمل و بارگیری آشغال , حمل نخاله ساختمانی , اسکلت‌سازی به طور اجرای پروژه‌ها , آرماتوربندی و بتن‌ریزی به طور اجرای پروژه‌ها , تخریب ساختمان و بتن به طور اجرای پروژه‌ها , ساخت و نصب مخازن ذخیره روغن , لوله‌کشی و جوشکاری پلی‌اتیلن به طور اجرای تعمیرات موردی , حمل توشه شهری بوسیله خودروی وانت دارنده جواز طرح ترافیک , اجاره‌ای کلنگ بادی , پیکور و دیگر امکانات تخریب در چارچوب قرارداد یک ساله و اجرای جرثقیل در گونه های تناژ۳ الی ۱۰۰ بدن به طور انجام شغل های موردی را از روش مناقصه واگذار نماید . حمل نخاله در غرب تهران

 

رییس سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان :
جعبه های حمل نخاله به طور مکانیزه در شهر نصب می شود
نخاله
رییس سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد : جعبه های حمل نخاله های ساختمانی به طور مکانیزه برای گردآوری نخاله های خرد و فضای سبز در مرحله شهر نصب می شود .

غلامرضا ساکتی در گفتمان با خبر نگار ایمنا اظهارکرد : روزمره ۱۲۰۰ بدن ضایعات ساختمانی در شهر اصفهان گردآوری می شود در این مسیر شهرداری برای محافظت پاکیزگی شهر و نقل و انتقال نخاله های ساختمانی تجهیزات ویژه ای در حیث گرفته است .

او افزود : درسمت محافظت پاکیزگی شهر و ایمنی شهروندان , در گروه سرویس ها شهری برای حمل نخاله های کمتر از حجم یک کامیون مشتمل بر نخاله های خرد , اداره سرویس ها موتوری شهرداری اصفهان قراردادی با یک کمپانی در قالب برگزاری مناقصه انعقاد کرده که بر طبق این قرارداد جعبه های حمل نخاله در مرحله شهر به طور مکانیزه برای شهرداری جهت نخاله های عمرانی , خرد و فضای سبز و نیز برای شهروندان نصب می شود .

رییس سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان ادامه اعطا کرد : به مراد کار گسترده این موسسه , در بخش ها متفاوت شهری اعم از ناحیه ۶ شهرداری اصفهان دفاتری فعال شده تا بعداز اعلام نیاز شهروندان جعبه های حمل نخاله به طور مکانیزه در نقاط درخواستی نصب شود .

او با اشاره به این که جعبه های حمل نخاله از زمان نصب در محل درخواستی تا ۴۸ ساعت زمان برای مالامال سازی داراست و جهت همیاری بیشتر با شهروندان گهگاه تا ۳ روز نیز در محل درخواست شده باقی میماند , اعلام کرد : گنجایش حمل نخاله این جعبه ها در حدود ۳ بدن است و بدون شک اجرای این طرح به نگهداری زیبایی و شست و رفت شهر و همینطور دقت بیشتر به مباحث ایمنی شهروندان امداد می نماید .

ساکتی یادآور شد : این جعبه ها در کنار ساختمان هایی که تعمیرات دارا هستند یا این که در هم اکنون ساخت و ساز می‌باشند , با رعایت مورد ها ایمنی و استانداردهای نظر شده در راهبرد ها نصب می شود .

او بابیان این که شهروندان هنگام ساخت و ساز یا این که انجام تعمیرات ساختمانی ملزم به به کار گیری از جعبه های حمل نخاله می باشند , اظهارکرد : در‌صورتی‌که از این جعبه ها به کار گیری نشود از سمت شهرداری برخوردهای اضطراری صورت میگیرد , چون طبق ضابطه شهروندانی که نخاله های ساختمانی را در محل های غیرمجاز تخلیه نمایند , با پیگرد رسمی و جریمه مواجه میگردند .

رییس سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان یک خبر خوش دیگر نیز برای شهروندان اعطا کرد و آن این‌که به طور پایلوت قرار است مخزن های پسماند کم آب و خیس به طور مکانیزه در نقاط گوناگون شهر برای ذخیره سازی موقت این پسماندها نصب شوند .

او تصریح کرد : در‌این رابطه با یک کمپانی وارد تراز مناقصه شده ایم البته اینک ۲ مخزن به طور پایلوت در ۲ بوستان شهر اصفهان نصب شده‌است .



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , نخاله ساختمانی , حمل نخاله ساختمانی غرب تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

ماده 1 - جهت به وقوع پیوستن اصل پنجاهم ( 50 ) قانون اساسی کشور کشور‌ایران و به خواسته محافظت محیط زیست سرزمین از اثرها زیانبار پسماندها و رئیس باصرفه آنها , همه وزارتخانه و اداره ها و شرکتهای و ارگانهای مدنی و سازمانهای همگانی غیردولتی که شمول ضابطه برآن ها نیازمند ذکر اسم هست و همگی شرکت های و شرکت ها و افراد حقیقی و واقعی و حقوقی , موظفند قوانین و سیاست های مقرر در‌این ضابطه را رعایت کنند . حمل نخاله ساختمانی مرکز تهران

 

ماده 2 - کلمه ها و اصطلاحاتی که درین ضابطه به کار رفته است , ‌دارای معانی پایین است : ‌

الف - اداره : اداره حفاظت محیط زیست

ب – پسماند : به مواد جامد , مایع و گاز ( غیر از فاضلاب ) گفته می شود که به صورت بی واسطه یا این که غیرمستقیم حاصل از کار آدم بوده و از نگاه ایجاد کننده‌ , ‌ زاید تلقی می شود . پسماندها به پنج تیم تقسیم میشوند :

1 - پسماندهای معمولی : به همگی پسماندهایی گفته می شود که به طور معمول از کار های روزانه آدم ها در شهرها , روستاها و بیرون از آنان ساخت می شود , از قبیل آشغال های خانگی و نخاله های ساختمانی .

2 - پسماندهای طبی ( بیمارستانی ) : به همه پیشماندهای عفونی و مضر ناشی از درمان‌گاه ها , مرکزها بهداشتی , درمانی , آزمایشگاه های تشخیص پزشکی و بقیه مرکزها شبیه گفته می شود . بقیه پسماندهای خطرناک بیمارستانی شامل این تعریف بیرون است .
3 - پسماندهای ویژه : ‌ به همگی پسماندهایی گفته می شود که به دلیل بالا بودن دست کم , یکی‌از خاصیت خطرناک , از قبیل سمیت , بیماری زایی , امکان انفجار یا این که اشتعال , خورندگی و شبیه آن به حفظ ویژه نیاز داشته باشد و آن مدل از پسماندهای طبی و هم جزو پسماندهای معمولی , صنعتی , کشاورزی که نیاز به مدیر مختص دارا‌هستند , جز پسماندهای ویژه محسوب می گردند .
4 - پسماندهای کشاورزی : ‌ به پسماندهای ناشی از کار های تولیدی در بخش کشاورزی گفته می شود از قبیل فضولات , ‌ جنازه حیوان‌ها ( دام , طیور و آبزیان ) تولید ها کشاورزی فاسد یا این که غیرقابل مصرف .
5 - پسماندهای صنعتی : ‌ به همه پسماندهای ناشی از عمل های صنعتی و معدنی و پسماندهای پالایشگاهی صنعت های گاز , ‌ نفت و پتروشیمی و نیروگاهی و امثال آن گفته می شود از قبیل براده ها , سرریزها و لجن های صنعتی .

ج – مدیر اجرایی پسماند : ‌ شخصیت حقیقی و واقعی یا این که حقوقی است که مسئول طرح ریزی , هدایت , حفظ و عملیات اجرایی مرتبط با ایجاد , گردآوری , ذخیره سازی , جداسازی‌ , حمل و نقل , بازیافت , پردازش و دفع پسماندها و همینطور یادگرفتن و آگهی در این مورد هست .
1 - دفع : همه روش های از در میان بردن یا این که کاهش خطرها ناشی از پسماندها , از قبیل بازیافت , دفن بهداشتی , آشغال سوزی
2 - پردازش : ‌ تمامی فراینده های مکانیکی , شیمیایی , بیولوژیکی که سبب به تسهیل در عملیات دفع گردد .
د - مراد از آلودگی , به عبارتی تعریف مقرر در ماده ( 9 ) قانو حفاظت و بهسازی محیط زیست – تصویب شده 28/3/1353 - است .

تبصره 1 - پسماندهای طبابت و هم جزء پسماندهای معمولی , صنعتی و کشاورزی که نیاز به مدیر یگانه دارا‌هستند , جز پسماندهای ویژه محسوب میشوند .

تبصره 2 - فهرست پسماندهای ویژه از سمت اداره , با همیاری دستگاه های ذیربط انتخاب و به ثبت شورای خوب حفاظت محیط زیست , خواهد رسید .
تبصره 3 - پسماندهای ویژه پرتوزا , تابع ضوابط و قانون ها مرتبط با خویش هستند .
تبصره 4 - لجن های حاصل از تصفیه فاضلاب های شهری و تخلیه چاه های جذبی فاضلاب خانگی چنانچه که کم آب یا این که کم رطوبت باشند , در نوع پسماندهای معمولی قرار خواهند گرفت .

ماده 3 - موسسه استاندارد و پژوهش ها صنعتی جمهوری اسلامی ایران مکلف است با همیاری وزارت بهداشت , معالجه و فراگیری طبی و بقیه دستگاه ها حسب مورد , استاندارد کیفیت و بهداشت محصول ها و مواد بازیافتی و به کار گیری های مجاز آن‌ها را تنظیم کند .

ماده 4 - دستگاه های اجرایی ذیربط موظفند جهت بازیافت و دفع پسماندها , پیشبینی ها حتمی را به ترتیبی که در آئین طومار های اجرایی این ضابطه معین خواهد شد , اتخاذ کنند . دین طومار اجرایی مذکور می باید در برگیرنده مورد ها تحت هم باشد : ‌
1 - قانون ها تهیه شده موجب گردد تا ساخت و مصرف , پسماند کمتری تولید کند .
2 - وام ها اضطراری برای ایجاد و مصرف کالاهایی که بازیافت آن‌ها آسوده خیس است , ‌فراهم شود و ساخت و واردات محصولاتی که دفع یا این که بازیافت پسماند آنان خلل خیس است , محدود شود .
3 - تدابیری اتخاذ شود که به کار گیری از مواد اول بازیافتی در ایجاد توسعه یابد .
4 - مسیولیت تامین و پرداخت قسمتی از مخارج بازیافت بر عهده ساخت کنندگان تولیدها قرار گیرد .

ماده 5 - رئیس های اجرایی پسماندها , موظفند براساس معیارها و مقررات وزارت بهداشت , معالجه و فراگیری ترتیبی اتخاذ کنند تا تندرست , بهداشت و ایمنی دست اندرکاران اجرایی زیر تحلیل آنان تامین و تضمین شود .

ماده 6 - اداره صدا و سیمای کشور ایران و بقیه رسانه هایی که نقش آگهی دارا‌هستند و همینطور دستگاه های آموزشی و فرهنگی , موظفند جهت آگهی و یادگرفتن , جداسازی درست , گردآوری و بازیافت پسماندها , ‌اقدام و با اداره ها و مسیولین مربوط همیاری کنند .
تبصره – وزارتخانه های مجاهدت کشاورزی , صنعت های و معادن , مرزوبوم و بهداشت , معالجه و فراگیری طبی به مراد کاهش پسماندهای کشاورزی , موظفند نسبت به آگهی و فراگیری روستاییان و ساخت کنندگان , مبادرت حتمی را به کار آورند .

ماده 7 - مدیر اجرایی همگی پسماندها غیر از صنعتی و ویژه در شهرها و روستاها و اطراف آنها به عهده شهرداری و دهیاری ها و در بیرون از حوزه و وظیفه های شهرداری ها و دهیاری ها به عهده بخشداری ها است . رئیس اجرایی پسماندهای صنعتی ویژه به عهده سازنده خواهد بود . در صورت تبدیل آن به پسماند معمولی به عهده شهرداری ها , دهیاری ها و بخشداری ها خواهد بود .
تبصره – مدیر های اجرایی می‌توانند تمام یا این که قسمتی از عملیات مرتبط با گردآوری , جداسازی و دفع پسماندها را به افراد حقیقی و واقعی و حقوقی واگذار کنند .

ماده 8 - رئیس اجرایی قادر است مخارج رئیس پسماندها را از آفریننده پسماند با تعرفه ای که طبق راهبرد وزارت سرزمین به وسیله شوراهای اسلامی بر حسب جور پسماند انتخاب می شود , اخذ نموده و صرفا صرف مخارج رئیس



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , نخاله ساختمانی , حمل نخاله ساختمانی مرکز تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

نائب رئیس کارها شهری و فضای سبز شهرداری حیطه ۸ , از اجرای طرح مکانیزه گردآوری نخاله های ساختمانی در مرحله محدوده خبر بخشید . 

به نقل از خبرگزاری مهر , حمیدرضا فرخی اظهار‌کرد : درین طرح پسماندهای ساختمانی و عمرانی کمتر از ۵ متر مکعب , در قالب پسماندهای کم حجم از معابر و خیابان های حیطه گردآوری می شود .حمل نخاله در تهران

او افزود : این طرح در آخرها سال پیشین به طور آزمایشی به اجرا درآمد و روز جاری اهل یک محل حوزه‌ از روش سامانه ۱۳۷ , میتوانند ماموران را از تجمع پسماندهای ساختمانی و عمرانی کم حجم آگاه نمایند .

فرخی درپی با اشاره به اجرای طرح رفع سد معبر در شرق تهران خاطرنشان کرد : شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر جور سد معبر از جمله وانت های عصر گرد , دستفروشان و . . . با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و قضیه را به اطلاع مسئولان سازمان سد معبر برسانند .

مراحل مجوز برای تخلیه و دفع مجاز خاک و نخاله ساختمانی و عمرانی در شهر تهران :

 1 - مراجعه صاحب و مالک به محل کار الکترونیک

2 - کامل شدن فرمهای درخواست و تحویل بروشور ذی‌ربط

3 - طی روند شهرسازی

4 - در سطح بازدید اعلام پارامترهای موردنیاز محاسبه برآورد حجم خاک و نخاله

5 - برآورد میزان عارضه ها خاک و نخاله از روش ارایه داده ها ما یحتاج محاسبه , به صورت سیستمی , بر مبنای اطلاعات دردسترس در شهرسازی و مامورین بازدید

6 - اعلام وصول دلایل خاک و نخاله به صورت سیستمی ( کامپیوتری ) انجام و از روش دفتر ها الکترونیکی شهر به صاحب و مالک بیان و اعلام وصول اخذ گردد . ( بعداز ثبت و بیان لایحه ذیربط به شهرداری )

7 - معرفی پیمانکار مجاز حمل خاک و نخاله از سوی صاحب و مالک

8 - کامل شدن فرم ذی‌ربط بوسیله دفتر کار الکترونیک

9 - مراجعه پیمانکار به معاونت پسماندهای ساختمانی و عمرانی جهت طی کارها اداری

- ارایه خصوصیات اتومبیل آلات جهت صادر شدن کارت رفت و آمد و صادر شدن شناسه RFID ( برای نخستین بار )

- صادر شدن کارت خودرو آلات

- گزینش تعداد خدمت هر کامیون

- صادر شدن برگ مسیر برای هر کامیون ( شارژ RFID )

توضیح : در فاز دوم , ‌کلیه عملیات گزینش مسیر از روش دفترها الکترونیک انجام خواهد شد .

10 - آغاز عملیات ساختمانی ( شهرداران نواحی موظفند در هنگام اخذ کاغذ جواز عملیات ساختمانی برگ تاییدیه معاونت پسماندهای ساختمانی وعمرانی مبتنی بر عقد قرارداد صاحب با پیمانکاران مجاز را هم برای صادر شدن جواز آغاز عملیات ساختمانی اخذ کنند . )

11 - تخلیه در گود

12 - ارزیابی ( محاسبه در طی فرایند انجام کار به گونه های پایین انجام می شود :

ارزیابی بر درستی عملیات در طول انجام کار با بیشتر شدن قسمتی در ماده 4 زونکن کارگاهی بعهده مهندس ناظر قرار میگیرد .

ارزیابی بر اجرای عملیات در زمان انــجام کار به وسیله شهرداران نواحی ( متخصص بازیافت ) انجام می‌گیرد .

13 - قابلیت تایید صدق عملیات و صادر شدن برگ درستی عملیات جهت صاحب بوسیله معاونت پسماندهای عمرانی و ساختمانی

پنج هزار کامیون ویژه حمل نخاله در تهران ساماندهی می شوند
فرمان‌دار تهران اظهار‌کرد : پنج هزار کامیون ویژه حمل نخاله در مرحله پایتخت موجود است که بر طبق برنامه هدایت خواهد شد . به نقل از ارتباط ها همگانی فرمانداری تهران , عیسی فرهادی در پایان نشست موقعیت حمل پسماندهای ساختمانی شهرتهران و سوق‌دهی آن اظهار داشت : درین نشست مقرر شد شرایط این تعداد کامیون که درسطح بخشها ۲۲ گانه شهرتهران فعال میباشند با تشکیل گرد‌همایی ای به طور اصولی سنجیده شود .
فرمان دار تهران تصریح کرد : این گرد‌همایی تا دوهفته آتی به مراد شرح وظیفه های دستگاه های متولی و هم قسمت های رسمی در قضیه سوق‌دهی کامیون داران و پیمانکاران کامیون های ویژه حمل نخاله های ساختمانی تشکیل و تصمیمات واجب گرفته می شود .
او خاطرنشان کرد : در‌این نشست همینطور به مساله و مشکلات کامیون داران و هدایت آنان راجع‌به شرایط بیشتر توشه نخاله های ساختمانی تصمیم گیری شود .
فرهادی افزود : این بیشتر توشه با اعتنا به گنجایش آسفالت شهری و توان استاندارد فنی کامیون ها اعم از ترمزها که موجب پیدایش خطراتی در تراز رفت وآمد خیابان ها آن نیز به هنگام شب خواهد بود مغایر مورد ها رسمی است .
فرمان‌دار تهران بیان کرد : کامیون داران و پیمانکاران که رعایت حد تناژ استاندارد حمل نخاله های ساختمانی را نکنند برخورد رسمی صورت خواهد گرفت .
او افزود : درین نشست مقرر شد به سفارش نیروی انتظامی , باسکول هایی برای گزینش وزن کامیون ها در مبادی خروجی شهر تهران تولید شود .
فرمان دار تهران خاطرنشان کرد : اداره محیط زیست در باب شیوه دفن پسماندهای ساختمانی آنالیز کافی و واجب را داشته باشد .
فرهادی افزود : مقررشد درجه بندی پیمانکاران ازطریق رئیس پسماند شهرداری تهران و اتحادیه صنفی ذیربط مبادرت و در نشست دو هفته آتی در گزارشی اعلام شود .
او با اشاره به این که تخلیه نخاله در کنار اتوبان ها , محل ورود و خروجی شهر تهران مشکلات متعددی ازجمله موجب پیدایش تصادفات و چه بسا مرگ و میر اشخاص شده اظهار کرد : با سوق دهی موقعیت حمل نخاله های ساختمانی و پیمارانکاران , بخش اعظمی از این مشکلات در آتی نزدیک حل خواهد شد .
در نشست روز جاری نمایندگان دستگاههایی زیرا نیروی انتظامی , قضایی , مدیر پسماند شهرداری تهران , حفاظت محیط زیست , منابع ارگانیک , صنعت و معدن و اتحادیه های ذی ربط حضور داشتند .

 



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

نم زدن دیوار خویش را به صورت لکه بر روی گچ دیوار نشان می‌دهد و درصورت اهمیت ندان به‌این مورد مبتلا کپک می شود . نم زدن دیوارها علت های مختلفی داراست که برای تعمیر و رفع نم می بایست بجهت نم گرفتگی دیوار و همچین میزان ترقی نم دقت نمود . رفع نم و رطوبت

 

از اکثر عوارض ساخت نم و رطوبت آب باران می‌باشد که بااین حال میزان نم گرفتگی سقف و یا این که دیوار آن قدر فراوان نیست که نیاز به تخریب دیوار داشته باشد . بصورت کلی برای نم گیری دیوار و تعمیرات آن بایستی میزان نم گرفتی را در لحاظ گرفت تا در صورت قابلیت و امکان از تخریب دیواره اجتناب شود .

نم گرفتگی های شدید دیواره وقتی واقعه می افتد که لوله در ذیل دیوار مبتلا پارگی شده باشد که بااین حال می بایست بعد از تشخیص پارگی لوله مبادرت به جدا آب ساختمان نمود و با امداد یک لوله کش ماهر محل ظریف پارگی با دستگاه تشخیص داده شود و هرچه زودتر بعداز تخریب جزء دیوار مبادرت به تعمیر لوله و بعد رفع نم و رطوبت دیوار نمود .

نم گرفتگی سقف به علت خرابی ایزوگام :

از سایر عارضه ها نم دادن سقف , فساد در عایق کاری پشت بام است که در هنگام بارش نمی تواند بخوبی از ساختمان در قبال نفوذ آب پرهیز نمیاد . برای رفع نم و رطوبت سقف فارغ از نیاز به تخریب ابتدا می بایست میزان نم گرفتگی معین شود . نم گرفتگی سقف ساختمان باعث می شود که گچ سقف به زرد رنگ درآید . بعداز تعمیرات سقف فورا می بایست فساد ایزوگام هم برطرف شود تا از نم گرفتگی مجدد ی ساختمان خودداری شود .

نم گرفتگی ساختمان به علت قدیمی بودن سیستم لوله کشی :

لوله های سابق به کار رفته در ساختمان هر یک یک کدام از بعداز دیگری در گیر پارگی می‌شوند که در‌این‌حالت‌ تعمیرات لوله های فرسوده قبلی از رفع نم دیوار در حق تقدم خواهد بود . برای تعمیرات لوله احتمال دارد بخش های متعدد ساختمان نیاز به تخریب داشته باشد که در این‌حالت بعداز تعمیرات لوله های فرسوده می بایست مبادرت به رفع نم و رطوبت ساختمان نمود .

یکی‌از مشکلاتی که اکثری از ساختمان ها با آن روبه روهستند رطوبت و نم کشیدن دیوارهای منزل است . این نقص‌ در طی بازه زمانی زمان طولانی میتواند منجر تخریب قسمتی از دیوار و یا این که سقف منزل شود .

ادب مهم ترین نکته ای است که هر خانواده ای توقع آن را دارااست . یک کدام از مهم ترین نکته های وصال بدین متانت منزل ای آهسته و راحت است . برای این که منزل قشنگ و تندستی داشته باشید که بتوانید در آن با ادب معاش فرمائید می بایست نکات فراوان متعددی را مورد علاقه داشته باشید به این دلیل‌که مشکلات زیاد متعددی در کمین منزل شما است .

 یک کدام از این مشکلات نم کشیدن دیوارها و به مرور تخریب شدن آن‌ها است . یک کدام از مهم ترین دلایلی که میتواند سبب ساز پیدایش این ایراد شود رطوبت منزل ها است . شایسته ترین روش هم کم کردن میزان این رطوبت است . در بعضی از منزل ها از وسیله های ارتقا رطوبت استعمال می شود که خوب تر است میزان کمتری از این وسیله استعمال شود . یکی دیگر از راه و روش های کاهش رطوبت گشودن پنجره ها است که سبب می شود تا رطوبت منزل بیرون شود .

در هنگام شستن دیوارها مواظب باشید از آب متعددی استعمال نکنید . بعضی از خانواده ها برای این که دیواری تمیزتر داشته باشند در برهه زمانی های کوتاه دیوار منزل را می شویند و همینطور استعمال از مواد شستشو برای تعداد دفعات بسیار میتواند منجر این ایراد وهمچنین از میان رفتن رنگ دیوار شود .

 یک کدام از مواقعی که می بایست به آن توجه فرمایید لکه های آب است . بخی مواقع دیوارهای منزل وضعیت نخستین خودش را از دست می‌دهد . این قادر است علامتی از وجود نشتی آب در پشت دیوارها باشد . به محض این که این لکه ها را دیدید سریعا برای حل این اختلال مبادرت نمائید .



:: برچسب‌ها: رفع نم و رطوبت , نم و رطوبت , رفع نم و رطوبت دیوار ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1396 | نظرات ()